NBA با نمایشگرهای غول پیکر و مایکروسافت تیمز هواداران را به استادیوم می‌آورد

0
2296

اتحادیه ملی بسکتبال (NBA) فصل خود را دوباره در ۹ مرداد ماه آغاز می‌کند و می‌خواهد از مایکروسافت تیمز برای حضور مجازی هواداران با هشتگ wholenewgame در اطراف زمین بازی استفاده کند.

به عنوان بخشی از همکاری NBA و مایکروسافت، این لیگ قصد دارد از حالت جدید تیمز با نام «Together Mode» برای قرارگیری بیش از ۳۰۰ طرفدار در اطراف زمین بهره ببرد. این قابلیت از هوش مصنوعی برای نمایش چهره و شانه‌ها و همچنین قرار دادن شما در فضای دیجیتالی مشترک با دیگر افراد استفاده می‌کند.

NBA‌ در اطراف زمین از چندین صفحه نمایش LED‌ با ارتفاع بیش از ۵ متر استفاده خواهد کرد. این نمایشگرها با استفاده از مایکروسافت تیمز امکان مشاهده تماشاگران و شنیدن تشویق آن‌ها توسط بازیکنان را فراهم می‌کند. طرفداران به صورت زنده بازی را توسط این برنامه مشاهده خواهند کرد و البته می‌توانند محیط را نیز ببینند.

«ESPN» و «Turner» نحوه ضبط بازی‌ها را به گونه‌ای تنظیم می‌کنند که کاربران علاوه بر امکان مشاهده بازیکنان از طریق تلویزیون یا گوشی هوشمند خود، بتوانند دیگر افرادی که توسط مایکروسافت تیمز در اطراف زمین حضور دارند را نیز ببینند.

ان‌بی‌ای اولین لیگی نیست که از برنامه‌های ویدیو کنفرانس برای بازسازی حس حضور هواداران در زمین در دوران شیوع ویروس کرونا استفاده می‌کند. در لیگ سایر کشورها از روش‌های خلاقانه‌تری نیز استفاده شده که برای مثال می‌توان به حضور ربات‌های بوستون داینامیکس از سوی شرکت سافت بانک در مسابقه بیسبال در ژاپن اشاره کرد.

مایکروسافت در دنیای مسابقات ورزشی غریبه نیست و در سال ۲۰۱۶ مربی تیم فوتبال آمریکایی «نیو انگلند پتریوتس» در مسابقه مقابله «بافلو بیلز»، با خراب کردن تبلت سرفیس خود باعث شد این برند موردتوجه قرار بگیرد.

بسیاری از طرفداران مسابقات بسکتبال برای شروع مجدد لیگ لحظه‌شماری می‌کنند و اگرچه استفاده از مایکروسافت تیمز و حضور مجازی در مسابقات لذت گذشته را ندارد، اما راهکاری مناسبی برای شرایط کنونی محسوب می‌شود.

منبع: دیجیاتو

برای دیدن اخبار بیشتر کلیک کنید

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید