بهترین کیبوردهای بازی 2021

0
798

با وجود گزینه های بیشمار در طیف گسترده از قیمت ها، پیدا کردن بهترین کیبوردهای بازی 2021 برای نیازهای شما اغلب به ترجیح و بودجه شخصی بستگی دارد. این انتخاب برای هر سبک و سطحی از گیمرها متفاوت خواهد بود.

اگر بتوانید در انتخاب کیبورد، به اندازه کافی هزینه کنید، گزینه هایی مانند کلیدها و ساختار کلی با کیفیت بالاتر، قسمت استراحت مچ و موارد دیگری را دریافت خواهید کرد.

درست مانند انتخاب موس گیمینگ جدید، انتخاب کیبورد مناسب بازی نیز به ترجیحات شخصی و بودجه بستگی دارد. همچنین ممکن است برخی از کیبوردها برای بازی عالی باشند، اما برای تایپ روزمره گزینه های مناسبی نخواهند بود.

Glorious PC Gaming Race GMMK gaming keyboard

Glorious PC Gaming Race GMMK gaming keyboard

GMMK بهترین معامله در صفحه کلید های بازی است. بله، گزینه های ارزان تری وجود دارد، اما طراحی و ویژگی های این کیبورد با قیمت 110 دلار بی نظیر است. این کیبورد در اندازه های کامل، بدون کلیدهای اعداد سمت راست (tenkeyless) و 60 درصد اندازه معمول در رنگ های مشکی و سفید-نقره ای موجود است.

این کیبورد به صورت استاندارد ABS که یک پلاستیک کوپلیمر است و معمولا در تولید روکش کلید برای کیبورد استفاده می‌شود، ارائه می‌شود. این کیبورد با این کلیدها برای بازی و تایپ به خوبی کار می‌کند. هرچند می‌توانید کلیدهای این کیبورد را با 13 انواع دیگر کلیدهای Gateron و Kailh یا کلیدهای نرم Glorious Panda عوض کنید.

کیبورد اندازه کامل دارای یک کابل متصل USB دارای محافظ لایه دوم سیم با مسیریابی سه طرفه در زیر برد. دو برد کوچکتر دارای کابل های قابل جدا شدن هستند. این کیبورد همچنین یک کشنده کلید در قسمت پایین است تا در صورتی که می‌خواهید کلیدها را تعویض کنید، مشکلی نداشته باشید.

Razer BlackWidow V3 Mini HyperSpeed

Razer BlackWidow V3 Mini HyperSpeed

آیا یک صفحه کلید مکانیکی بی سیم 65 درصد برای کار و بازی می‌خواهید؟ تعداد زیادی از این کیبورد در اطرافمان وجود ندارد. (اکثر گزینه های کیبورد وایرلس 60 درصد اندازه هستند که 4 کلید جهت نما را ندارند) و هیچکدام ارتباط بی سیم 2.4 GHz بدون تاخیری و راحتی برای بازی سازگاری برای تایپ راحت را مانند BlackWidow V3 Min HyperSpeed ندارند. این مزیت ها به توجیه قیمت بالاتر از 180 دلاری کمک می‌کند. در این مدل شما به دو حالت linear و clicky tactile وجود دارد، به همین منظور اگر یک کیبورد بدون صدا می‌خواهید، در این مدل شانسی ندارید.

Logitech G Pro X

Logitech G Pro X

Pro X با کلیدهای قابل تعویض که نسخه ای از استاندارد G Pro است، به شما این امکان را می‌دهد تا دقیقا احساس مشابهی با کیبوردهای آبی clicky از مدل GX Logitech، قرمز linear و قهوه ای tactile با قیمت 50 دلار برای هر کدام را انتخاب کنید. تعویض ساده کلیدها به شما این امکان را می‌دهد در صورتیکه پول دارید، تجربه خود را به آسانی سفارشی کنید.

طراحی کلی کیبورد Logitech تفاوت چندانی با G Pro ندارد، اما گزینه بعدی خواهد بود. این دستگاه برای esports ساخته شده است و ساختار کوچک و محکم آن با کابل دارای شیلد اضافه قابل جدا شدن آن را برای سفر مناسب می‌کند. نرم‌افزار G Hub لاجیتک نیز ساده است، بنابراین زمان زیادی را صرف تنظیمات نخواهید کرد. اتصال ماکروها به کلیدهای عملیاتی نیز بدون دردسر است.

Corsair K70 RGB TKL

Corsair K70 RGB TKL

یک ورژن جمع و جو از کیبورد کامل مخصوص بازی از Corsair با نام K70 RGB MK.2 به قیمت 140 دلار که برای esports طراحی شده است اما، ویژگی هایی دارد که هر گیمری از آن قدردانی می‌کند. این ورژن از فناوری پردازش Axon در Corsair برای رسیدن به نرخ انتقال تا 8000 Hz استفاده می‌کند که عملا شانس تاخیر ورودی را از بین می‌برد. با سرعت 8000 Hz، دستگاه هر 0.125 میلی ثانیه فشرده شدن کلیدها را گزارش می‌دهد و نرخی معادل 4000 Hz در اسکن کلیدها دارد (4 برابر سریعتر از کیبوردهای رقیب)، بنابراین، هم سریعتر از کیبوردهای بازی معمولی تشیخص می‌دهد و هم کار انتقال سریعتر انجام می‌شود.

Corsair از کلیدهای مکانیکی Cherry MX Red استفاده می‌کرد، اگرچه در برخی موارد با کلیدهای MX Speed یا Slient نیز ارائه می‌شود. کلیدهای linear Red سریع، نرم و به طور قابل اعتمادی خوب هستند. نور پس زمینه RGB به ازای هر کلید وجود دارد. این طرح کیبورد برای مسافرت مناسب است و یک کابل قابل جدا شدن USB-A-to-USB-C دارد.

نرم‌افزار iCue Corsair اخیرا مورد بازنگری قرار گرفته تا تنظیم روشنایی، برنامه نویسی ماکروها و تغییر مجدد کلیدها آسانتر شود. در حالی که می‌توانید پروفایل ها و لایه های روشنایی نامحدودی ایجاد کنید که هنگام استفاده از iCue در دسترسند، می‌توانید حداکثر 50 پروفایل جداگانه را در حافظه داخلی کیبورد ذخیره کنید. این پروفایل ها حتی بدون اجرای iCue و حتی زمانی که از سیستم هایی که iCue را پشتیبانی نمی‌کنند در دسترس هستند.

HyperX Elite 2

HyperX Elite 2

Elite 2 یک نسخه قوی تر از کیبوردهای باریک‌تر HyperX و سبک‌تر Ally Origins و Origins Core TKL است. به جای قاب آلومینیومی، Elite 2 دارای قاب استیل محکم تری است که به آن این امکان را می‌دهد تا خود را بروی میز نگه دارد. یک کابل ضخیم با لایه محافظ اضافه متصل در پشت و یک درگاه USB 2.0 برای اتصالات دیگر وجود دارد.

کیبورد با نور پس زمینه به طور کلی بزرگتر است. با اضافه کردن یک نوار نور دربالای کلیدهای F و یک نوار جداگانه با کنترل هایی برای تنظیم روشنایی نور پس زمینه، انتخاب یکی از سه حالت نور سفارشی که می‌توانید بروی کیبورد ذخیره کنید را روشن کنید. به عنوان مثال، در صورت روشن کردن حالت بازی، کلید ویندوز و سایر کلیدهای دیگر که ممکن است با کلیدهای بازی تداخل داشته باشند خاموش می‌شوند.

این دستگاه ها از LED های روی سطح استفاده می‌کنند که فوق العاده پر نور هستند، بنابراین اگر می‌خواهید از کیبورد بازی خود یک نورپردزای خوب داشته باشید، دست خالی نمی مانید.

منبع: CNET

برای دیدن اخبار بیشتر در سایت فنآوران رایانه کیامهر اینجا کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید