اشتراک‌گذاری پست‌ها از طریق دسکتاپ اینستاگرام

0
609

اینستاگرام چندین قابلیت جدید برای کاربران درنظر گرفته که یکی از آن‌ها، اشتراک‌گذاری پست‌ها از طریق دسکتاپ است. آزمایش این ویژگی بطور محدود از اوایل سال جاری میلادی برای برخی کاربران شروع شده بود و از فردا کاربران در سراسر جهان می‌توانند آن را تجربه کنند. از فردا می‌توان تصاویر و ویدیوها با زمان کمتر از یک دقیقه را از طریق مرورگرهای دسکتاپ پست کرد. مدت‌هاست کاربران منتظر ویژگی پست تصاویر و ویدیوها از طریق مرورگرهای دسکتاپ درون اینستاگرام هستند. حالا این شبکه اجتماعی اعلام کرده از فردا یعنی پنجشنبه کاربران در جهان می‌توانند به چنین قابلیتی دست پیدا کنند.

اینستاگرام

 

اگرچه شاید فکر کنید با یک قابلیت ابتدایی روبه‌رو هستیم، اما در حالت کلی اینستاگرام توجه کمتری به عملکردهای نسخه دسکتاپ نشان می‌دهد. برای مثال نزدیک به یکسال پیش دایرکت مسیج به نسخه وب این شبکه اجتماعی اضافه شد.

اینستاگرام

در کنار امکان اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوها از طریق دسکتاپ، اینستاگرام از قابلیت جدیدی به نام «Collabs» رونمایی کرده که امکان مالکیت اشتراکی یک پست فید یا ویدیوی Reel را فراهم می‌کند. توسط این قابلیت، دو حساب می‌توانند یک پست یا Reel را به صورت اشتراکی تهیه کنند.

این پست یا Reel به صورت مشترک برای فالوورهای دو کاربر به نمایش گذاشته می‌شود و البته کامنت‌ها، تعداد لایک‌ها و بازدید آن‌ها هم یکسان خواهد بود. قابلیت Collabs از طریق صفحه تگ فعال می‌شود، البته پس از آنکه حساب دوم دعوت شما را بپذیرد. این قابلیت ابتدا در اختیار شما محدودی از کاربران قرار می‌گیرد.

از فردا اینستاگرام شروع به آزمایش راه جدیدی برای درخواست کمک‌های مالی در پست می‌کند. در این روش، کاربران با لمس گزینه + در گوشه سمت راست بالای رابط کاربری می‌توانند چنینی کاری را انجام دهند.

اینستاگرام همچنین از فردا چندین قابلیت مخصوص موسیقی برای Reels منتشر می‌کند. این ویژگی‌ها افکت‌های Superbeat، دینامیک و اشعار سه‌بعدی نام دارند.

منبع: دیجیاتو

برای دیدن اخبار بیشتر کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید