استفاده از چند دستگاه همزمان در واتس‌اپ نسخه بتا

0
706

اگر پلتفرم پیام‌رسان محبوب شما واتس‌اپ می‌باشد و با لینک کردن واتس‌اپ دسکتاپ و گوشی خود مشکل دارید، این مطلب می‌تواند به شما در رفع مشکلتان کمک کند. واتس‌اپ در آپدیت اخیر خود، نسخه بتا لینک کردن دستگاه‌ها را برای ایفون ارائه نموده است. اما در دستگاه‌های اندروید شما می‌بایست به صورت دستی تنظیمات مورد نیاز را انجام دهید تا دستگاه شما آماده ارائه این خدمات شود. در صورت تمایل به استفاده به استفاده از چند دستگاه همزمان در واتس‌اپ، بدون وابستگی دستگاه‌ها به یکدیگر، ابتدا باید نسخه بتا را فعالسازی نمایید. پس از آن اگر گوشی موبایل شما ارتباط اینترنتی خود را از دست دهد، برخلاف گذشته شما می‌توانید بدون مشکل از واتس‌اپ روی دسکتاپ خود استفاده نمایید. لازم به ذکر است این سرویس در تلگرام از ابتدا وجود داشت و در حال حاضر و پس از درخواست بسیاری از کاربران واتس‌اپ، این اپلیکیشن در آخرین نسخه نرم افزار خود این آپدیت را ارائه نموده است.

بتا

این قابلیت به شما اجازه می‌دهد حداکثر چهار دستگاه را به یکدیگر متصل کرده و در هر لحظه از هر دستگاه که خواستید استفاده کنید. همچنین دستگاه اصلی می‌تواند تا دو ماه ارتباطی با اینترنت نداشته باشد.

جهت فعالسازی نسخه بتا برای استفاده از چند دستگاه همزمان در واتس‌اپ، مراحل زیر را انجام دهید:

  1. نرم افزار واتس‌اپ را باز کنید و در صفحه اصلی،  سه نقطه بالا سمت راست را انتخاب نمایید.
  2. در منوی ظاهر شده، گزینه linked device را انتخاب نمایید.
  3. اگر دستگاه شما پشتیبانی ارتباط چند دستگاه را دریافت نموده باشد، گزینه جدید Multi-device beta  برای شما نمایش داده می‌شود. آن را انتخاب نمایید و join beta را فشار دهید تا به برنامه بتا متصل شوید.
  4. اکنون اپلیکیشن به شما هشدار می‌دهد که باید دستگاه‌های متصل شده را بار دیگر وصل نمایید. برای تایید، continue را انتخاب نمایید.
  5. پس از متصل شدن به نسخه بتا، دوباره دستگاه های وصل شده را از منوی linked device منوی اصلی و با اسکن کردن QR Code متصل نمایید.

شما در هر زمان می توانید با انتخاب leave beta خدمات این سرویس را قطع نمایید.

بتابتا

بتا

بتا

 

برای دیدن اخبار بیشتر کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید