اچ‌پی جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ خود را معرفی کرد

0
1622

شرکت اچ‌پی جدیدترین نسخه از Omen 15، قدرتمندترین لپ‌تاپ سطح اولیه گیمینگ خود را معرفی کرد. این لپ‌تاپ‌ها با دو مدل پردازنده AMD یا اینتل در بازار با قیمت ۹۹۹ دلار در دسترس هستند.

 

برخی از سخت‌افزارهای داخلی این لپ‌تاپ گیمینگ به‌روزرسانی شده، اما آنچه که مورد توجه قرار می‌گیرد، طراحی جدید Omen است. این محصول دارای یک لوگوی الماس آبی شبیه آنچه که در سیستم‌های خانگی Omen اچ‌پی است، دیده می‌شود. این لوگو یک تقابل واضح از نشان قدیمی VoodooPC است که در مدل‌های قبلی این شرکت دیده‌ایم. همچنین گرافیک جدید و مدرنی هم در قسمت استراحت کف دست قرار دارد و به صورت کلی، این لپ‌تاپ ۱۱ درصد نازک‌تر از مدل قبلی خود است. Omen 15 جدید دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی است که لولای آن از چرخش ۱۸۰ درجه پشتیبانی می‌کند.

اچ‌پی می‌گوید طراحی جدید به منظور جابجایی مجدد Omen به عنوان رایانه‌ای چند منظوره و برای کاربرانی که لپ‌تاپی را برای کار یا مرور و همچنین بازی‌ها می‌خواهند، تولید شده است. این لپ‌تاپ یک ظاهر ساده‌تر و پیچیده‌تر از Omen‌هایی است که قبلا تولید شده‌اند و مطمئنا، زیبایی آن به حدی است که ممکن است در یک دفتر یا کافی‌شاپ مورد ساتفاده قرار گیرد و جلوه خوبی به آن بدهد. این لپ‌تاپ نسبت به قبل، بیشتر به Razer Blade نزدیک شده تا به Helios ۳۰۰.

از لحاظ دیگر مشخصات، Omen 15 جدید توانایی پشتیبانی از گرافیک انویدیا GeForce RTX 2070 Super Max-Q، پردازنده سری Core i7 H اینتل و سری AMD Ryzen 7 H را دارد. این اولین سری از لپ‌تاپ‌های Omen است که پردازنده‌های AMD را پشتیبانی می‌کند و همچنین اولین لپ‌تاپ Omen که با دو رنگ عرضه می‌شود. سیستم اینتل با رنگ مشکی و سیستم AMD با رنگ نقره‌ای عرضه می‌شود. این لپ‌تاپ دارای حافظه رم ۳۲ گیگابایتی DDR4 و حافظه ذخیره‌سازی SSD یک ترابایتی PCIe با پشتیبانی از RAID ۰ است. خریداران می‌توانند از بین نمایشگرهای OLED یا UHD با نرخ ۱۲۰ هرتزی یا پنل FHD با نرخ فریم ۳۰۰ هرتزی یکی را انتخاب کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید