«شیائومی» با لپ تاپ‌های جدید RedmiBook 16 به جنگ بزرگان بازار می‌رود

0
1596

شرکت «شیائومی» پیش از معرفی رسمی محصولات Redmi جدید، بخشی از مشخصات فنی و تصاویر آنها را منتشر کرده بود؛ پس از تلویزیون هوشمند Redmi TV X، این بار نوبت به انتشار مشخصات لپ تاپ پیشرفته و جدید این شرکت، موسوم به RedmiBook 16 است. لپ تاپی که با قیمت مناسب، بزرگان این بازار را از دم تیغ می‌گذراند.

به گزارش آی تابناک : شرکت «شیائومی» پیش از معرفی رسمی محصولات Redmi جدید، بخشی از مشخصات فنی و تصاویر آنها را منتشر کرده بود؛ پس از تلویزیون هوشمند Redmi TV X، این بار نوبت به انتشار مشخصات لپ تاپ پیشرفته و جدید این شرکت، موسوم به RedmiBook 16 است. لپ تاپی که با قیمت مناسب، بزرگان این بازار را از دم تیغ می‌گذراند.

چینی‌ها پس از حمله به سمت بازار تلویزیون‌ها، به طور مستقیم با کره و ژاپنی‌ها وارد رقابت شده‌اند. اینک آنها این رقابت را به بخش لپ تاپ‌ها نیز کشانده و در این راستا با بزرگان بازار به رقابت می‌پردازند. اولترابوک های RedmiBook در کلاس 16 اینچی، کاربران بسیاری را قانع به خرید خواهند کرد. نمایشگر آنها نزدیک به 1 اینچ از لپ تاپ‌های 15.6 بزرگ‌تر بوده و این یک مزیت برای آنها به شمار می‌رود.

RedmiBook 16های جدید به پردازنده‌های تازه وارد AMD در سری Ryzen 4000 مجهز خواهند بود. پردازنده‌های 7 نانومتری جدید که برای اولین بار در CES 2020 رونمایی شده‌اند. RedmiBook 16ها به همراه یک شارژر کوچک 65 واتی عرضه می‌شوند؛ در نتیجه می‌توان گفت که آنها فاقد کارت‌های گرافیک سطح بالا بوده و به مدل‌هایی در حد و اندازه NVIDIA MX 350 مجهز هستند.

به گفته شیائومی، سرعت شارژ در RedmiBook 16ها افزایش یافته و باتری داخلی آنها با 38 دقیقه اتصال به برق شهر، تا 50 درصد شارژ خواهد شد. شیائومی وعده استفاده حداکثر 12 ساعت از باتری را داده است. با این حال می دانیم که این زمان بر اساس شرایطی خاص اندازه گیری می‌شود. به گفته شیائومی، نسل جدید لپ تاپ‌های RedmiBook 16 تا 60 درصد سریع‌تر از سری پیشین خواهند بود.

در بخش امنیت، شیائومی قابلیت ورود با تشخیص چهره ویندوز 10 و حسگر اثر انگشت را مد نظر قرار داده است. نسبت نمایشگر 16.1 اینچی به بدنه در ردمی بوک ها، 90 درصد است. حاشیه ناچیز نمایشگر و طراحی بسیار باریک، ابعاد آنها را به یک لپ تاپ 15.6 اینچی رسانده است. RedmiBook 16 دارای درگاه‌های متنوع I/O است؛ از جمله آنها می‌توان به رابط HDMI، یک کارت خوان چند کاره، دو جک صوتی 3.5 میلی متری، دو عدد درگاه USB نوع Type-A و دو عدد درگاه USB-C اشاره کرد. همچنین سیستم صوتی در این RedmiBook 16 بهبود یافته و شیائومی از اسپکرهایی بزرگ‌تر بهره گرفته است.

در بین چینی‌ها، لپ تاپ‌های جدید شیائومی می‌توانند رقبایی برای MagicBook Pro 2020های هوآوی باشند. در بین تایوانی‌ها نیز رقبای متعددی برای آنها یافت می‌شوند. به هر حال تا کمتر از یک روز دیگر شیائومی اقدام به معرفی رسمی لپ تاپ‌های RedmiBook 16 خواهد کرد. تا پیش از این، ردمی بوک‌های شیائومی با پردازنده‌های نسل دهم اینتل نیز معرفی شده بودند.

منبع : شهر سخت افزار

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید