موبایل ۷۵ دلاری لاوا Z61 پرو محصول هند

0
1940

کمپانی هندی لاوا (Lava) از گوشی اقتصادی Z61 پرو رونمایی کرد. این محصول با قیمت تقریبی ۷۵ دلار برای کسانی ساخته شده که به دنبال گوشی ارزان قیمت و کوچک هستند.

نمایشگر و دوربین

Z61 پرو از نمایشگر ۵.۴۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۸:۹ برخوردار است و لایه‌ای از شیشه 2.5D از آن محافظت می‌کند. صفحه نمایش فاقد حفره و ناچ بوده و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در حاشیه نمایشگر قرار گرفته است.

در پنل پشتی دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته که از قابلیت‌های همچون HDR، حالت شب و پرتره پشتیبانی می‌کند. این موبایل فاقد حسگر اثر انگشت است، اما می‌توان با استفاده از دوربین سلفی برای قفل گشایی استفاده کرد. به گفته سازنده این قابلیت قفل صفحه را در مدت زمان ۰.۶ ثانیه باز می‌کند.

پردازنده و حافظه رم

لاوا Z61 پرو از پردازنده هشت هسته‌ای متفرقه با سرعت کلاک ۱.۶ گیگاهرتز و حافظه رم ۲ گیگابایتی برخوردار است که اجرای نسخه کامل سیستم عامل اندروید را امکان پذیر می‌کند. ظرفیت حافظه داخلی برابر با ۱۶ گیگابایت بوده و امکان ارتقا آن تا ۱۲۸ گیگابایت بوسیله اسلات کارت حافظه microSD وجود دارد. ظرفیت باتری ۳ هزار و ۱۰۰ میلی آمپر ساعت است و از طریق درگاه microUSB شارژ می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به اسلات دو سیمکارت با پشتیبانی از 4G VoLTE، وای فای b/g/n، بلوتوث ۴.۲ و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون اشاره کرد.

یکی از جالب ترین نکات در مورد این گوشی این است که جزوی از برنامه «ساخت هند» کشور هندوستان به شمار می‌رود. ماه گذشته شرکت لاوا از انتقال خطوط تولید محصولات خود از چین به هند خبر داد و قرار است مرکز تحقیق و توسعه این کمپانی نیز به هند بازگردد.

لاوا Z61 پرو از هفته آینده از فروشگاه‌های فلیپ کارت، آمازون و دیگر خرده فروشی‌های فیزیکی در رنگ‌های آبی و قرمز قابل خریداری خواهد بود.

منبع: دیجیاتو

برای دیدن اخبار بیشتر کلیک کنید

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید