جدیدترین گجت‌های خلاقانه

0
1911

گجت‌ها وسایل الکترونیکی یا مکانیکی کوچکی هستند که مبتکرانه، خلاقانه و جدید هستند و عموماً دارای به‌روز‌ترین تکنولوژی‌های دنیا هستند که جهت آسان‌تر کردن کارها تولید شده‌اند. در ادامه با معرفی نمونه‌هایی از جدیدترین گجت‌های خلاقانه در دنیا با شما هستیم:

KOBL carl smart table

این میز هوشمند دارای بلوتوث، دو اسپیکر قوی، 3 محفظه شارژ USB و پورت AUX می‌باشد. صفحه این میز تماماً کریستال شیشه‌ای قابل لمس با ضخامت 5 میلیمتر است. این میز هم با سیستم عامل اندروید و هم با سیستم عامل IOS سازگاری دارد. سایز این میز 48*50*48 سانتیمتر می‌باشد و وزن آن 9.5 کیلوگرم است. قیمت این میز 260 پوند ارزش گزاری شده است.

گجت های کاربردی

گجت های کاربردی

Master lock biometric padlock

قفل‌های معمولی برایتان کسالت آور و خسته کننده شده اند؟ میخواهید از لوازم ارزشمندتان به خوبی نگهداری کنید؟ نظرتان در مورد یک قفل بایومتریک که فقط با اثر انگشت شست خودتان باز می شود چیست؟ این قفل هوشمند میتواند تا 10 اثر انگشت را برای مصارف چند کاربره پشتیبانی کند . همچنین در صورت نیاز می‌توانید در فضای بیرون از منزل کاور مخصوص آن را هم استفاده نمایید. این قفل با قیمت 89 پوند به فروش می‌رسد.

گجت های کاربردی

گجت های کاربردی

 

 Luzli Roller MK01 headphones

یک هدفون بسیار زیبا با طراحی خلاقانه که مناسب کسانی است که علاوه بر نیاز به یک هدفون با کیفیت روی گوششان، به یک طراحی مهندسی شده نیاز دارند تا هدفون بزرگ خودشان را به یک مدل جمع وجورتر تبدیل کنند تا در مسافرت‌ها به راحتی آن را تا کرده و در کیفشان قرار دهند. این هدفون توسط گروهی از ساعت سازان سوییسی طراحی و تولید شده است و مانند یک ساعت سوییسی می‌توانید از آن انتظار دوام طولانی مدت داشته باشید. شما می‌توانید در صورتی که بخواهید این هدفون را با پوشش تیتانیوم، نقره و طلا سفارشی سازی کنید. قیمت این هدفون 2880 پوند می‌باشد.

گجت های کاربردی

گجت های کاربردی

Legrand Pop Out Wall Outlet

اگر به دنبال یک طراحی مبتکرانه و کاربردی برای پریز برق خود هستید، شرکت لگراند یک پریز برق مناسب شما تولید کرده است. این پریز برق تا زمانی که شما به آن ضربه نزده اید پنهان است و با ضربه شما از دیوار بیرون میاید. این پریز در واقع 3 پریز در خود جای داده است. شما میتوانید به راحتی این پریز را جایگزین پریز برق قبلی کنید و هزینه اضافی بابت نصب یک سه راهی به پریز برق خود پرداخت ننمایید. همچنین می‌توانید با نصب این پریز مطمئن باشید کودکتان نتواند به راحتی به پریز برق دسترسی داشته باشد. قیمت این پریز 45 دلار می باشد.

گجت های کاربردی

گجت های کاربردی

برای دیدن اخبار بیشتر کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید