بازار لوازم الکترونیکی بازسازی شده اروپا

0
198

بازار لوازم الکترونیکی بازسازی شده اروپایی Refurbed، سری B را 54 میلیون دلار افزایش می‌دهد.

refurbished electronics

Refurbed، یک بازار اروپایی برای لوازم الکترونیکی نوسازی شده (یا همان refurbished) است که به رهبری Evli Growth Partners و Almaz Capital سال گذشته 17 میلیون دلار برای سرمایه برای سری A جمع‌آوری کرده بود، در حال حاضر بودجه سری B را 54 میلیون دلار به افزایش داده است.

آنها به سرمایه گذاران فعلی مانند Speedinvest، Bonsai Partners، All Iron Ventures به همراه گروهی از حامیان جدید از جمله Hermes GPE، C4 Ventures، SevenVentures، Alpha Associates، Monkfish Equity، Kreos، Expon Capital، Isomer Capital و Creas Impact Fund ملحق شده‌اند.

Refurbed یک بازار آنلاین برای لوازم الکترونیکی نوسازی شده است که بازسازی و تست می‌شوند. این تجهیزات که 40 درصد ارزان از هم نوعان جدید و نو خود هستند تا 12 ماه نیز گارانتی می‌شوند. این شرکت مدعی شده است که در سال 2020 بیش از 3 برابر رشد کرده‌اند و در GMW به بیش از 100 میلیون یورو رسیده‌اند.

این استارت‌آپ که در آلمان، اتریش، ایرلند، فرانسه، ایتالیا و لهستان فعالیت می‌کند، برای حضور در سه کشور دیگر را تا پایان سال 2021 برنامه ریزی می‌کند.

Riku Asikainen در Evli Growth Partners گفت: “ما پتانسیل عظیمی در پشت نوسازی می‌بینیم که به یک اقتصاد پایدار گردشی کمک می‌کند.”

Peter Windischhofer، یکی از موسسان Refurbed گفت: “ما ارزان‌تر هستیم و رنج وسیع تری از محصولات را با تاکید بر کیفیت داریم. تمرکز ما بر فروش محصولاتی است که ظاهری جدید دارند، به همین علت با مشتریان راضی روبرو می‌شویم که ما را به دیگران توصیه می‌کنند. خرید محصولات بازسازی شده باعث می‌شود مردم به خودشان افتخار کنند.”

این استارت‌آپ دارای 130 بازسازی کننده است که محصولات خود را در این بازار می‌فروشند.

دیگر بازیگران حاضر در این قضا عبارتند از: Back Market (جمع‌آوری کننده 48 میلیون یورو)، Swappa (US) و Amazon Renew. این استارت‌آپ در آلمان با Rebuy و Swapbee در فنلاند رقابت می‌کند.

پی نوشت: series A round که به عنوان Series A financing یا Series A investment نیز شناخته می‌شود، نامی است که معمولا به اولین دوره تامین مالی سرمایه گذاری یک شرکت داده می‌شود. این نام به طبقه سهام اولیه فروخته شده به سرمایه گذاران در ازای سرمایه گذاری آنها اشاره دارد.

منابع:

سایت TechCurch

سایت Wikipedia

برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید