مارک زاکربرگ، موسس فیسبوک به تازگی از تغییر نام این شرکت به Meta خبر داد که نشان از تمرکز این کمپانی روی متاورس دارد. پس از اعلام این خبر، یکی از پرطرفدارترین فیلمهای تاریخ یعنی ماتریکس که در آینده قسمت چهارمش روی پرده سینماها میرود، از این فرصت استفاده کرد و برای بازاریابی فیلم جدیدش به سراغ یکی از محبوبترین صحنههای این فیلم یعنی انتخاب قرصهای آبی و قرمز رنگ بر اساس تغییر نام فیسبوک به Meta رفت. پوستر جدید فیلم ماتریکس، با کمی تغییر، همزمان تبلیغ این فیلم و تبلیغ نام جدید فیسبوک را انجام داده است.
یکی از معروفترین صحنههای فیلم ماتریکس، زمانی است که شخصیت اصلی آن یعنی «نئو» با بازی «کیانو ریوز» باید از میان قرص قرمز و آبی یکی را انتخاب کند. حالا حساب توییتری مخصوص قسمت جدید فیلم ماتریکس، تصمیم گرفته از فرصت بدست آمده به واسطه تغییر برند شرکت فیسبوک، پوستر جدیدی برای این صحنه بسازد.
در توییت این حساب، پوستری با عبارت زیر وجود دارد:
«حالا، مبتنی بر رویدادهای واقعی، انتخاب با شماست.»
برای اینکه مطمئن شوید ماتریکس به نام جدید کمپانی فیسبوک اشاره دارد، از هشتگ Meta برای این توییت استفاده شده است.
قسمت چهارم فیلم ماتریکس با بازی کیانو ریوز در تاریخ ۱ دی (۲۲ دسامبر) روی پرده سینماها میرود و در سرویس استریم HBO Max پخش میشود. این احتمال وجود دارد که در آینده هم برای بازاریابی این فیلم دوباره به اسم متا اشاره شود.
منبع: دیجیاتو
برای دیدن اخبار بیشتر کلیک کنید.