تصاویر ماکت آیفون 12 تفاوت ابعاد نسخه‌های مختلف آن را به نمایش گذاشت

0
2311

این روزها شاهد انتشار اطلاعات مختلفی از گوشی‌های آیفون 12 شرکت اپل هستیم و با نزدیک شدن به تاریخ عرضه آن‌ها تصاویر مختلفی از این محصول در رسانه‌ها منتشر شده است. به تازگی تصاویر ماکت آیفون 12 منتشر شده که تفاوت میان ابعاد نسخه‌های مختلف آن را به نمایش می‌گذارد.

در ماه‌های اخیر منابع خبری مدعی شدند که اپل قصد دارد تا نسل جدید گوشی هوشمند خود را در چهار نسخه آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پلاس، آیفون ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس روانه بازار کند، اما به تازگی تصاویری توسط حساب کاربری “Sonny Dickson” در فضای وب منتشر شده که در آن شاهد ماکت سه نسخه از آیفون‌های اپل با ابعاد متفاوت هستیم.

گفته می‌شود که ابعاد صفحه نمایش آیفون ۱۲ پلاس و آیفون ۱۲ پرو یکسان خواهد بود و هر دو نسخه به صفحه نمایش 6.1 اینچی مجهز خواهند شد. در تصاویر منتشر شده از ماکت آیفون‌های 12 شاهد استفاده از طراحی مشابه بدنه آیفون 4 با لبه‌های تخت هستیم؛ همچنین در این محصول از ماژول دوربین اصلی سه گانه با طراحی مشابه ماژول آیپد‌ پرو هستیم.

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، آیفون‌های 12 با صفحه نمایش‌های ۵.۴، ۶.۱ و ۶.۷ اینچی به بازار عرضه خواهند شد. هر سه نسخه از آیفون‌های جدید اپل به همراه تراشه A14 Bionic به بازار عرضه می‌شوند. اپل در ساخت تراشه A14 از لیتوگرافی ۵ نانومتری بهره برده و در این تراشه ۱۵ میلیارد ترانزیستور به کار رفته است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، ماژول دوربین اصلی آیفون‌های 12 به سنسور LiDAR مجهز شده است. برخی از منابع خبری معتقدند که شرکت اپل قصد دارد تا نسخه‌های پرو آیفون 12 را به همراه صفحه نمایش‌های ProMotion با نرخ بروزرسانی تصویر 120 هرتز روانه بازار کند. آیفون‌های جدید شرکت اپل به همراه مودم 5G شرکت کوالکام مدل اسنپ دراگون X60 عرضه می‌شوند که از سیگنال‌های زیر ۶ گیگاهرتز نیز پشتیبانی می‌کنند.

منبع: شهرسخت‌افزار

برای دیدن اخبار بیشتر کلیک کنید

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید