سامسونگ احتمالا از حضور در نمایشگاه IFA 2020 انصراف می‌دهد

0
2096

کمپانی سامسونگ ظاهرا تصمیم گرفته از حضور در بزرگترین نمایشگاه الکترونیکی اروپا یعنی IFA 2020 انصراف دهد. علت این تصمیم هم همانطور که می‌توانید حدس بزنید، شیوع ویروس کرونا است.

ifa 2020

سامسونگ همواره یکی از فعالان رویداد IFA در اروپا به شمار می‌آمد و گاهی موبایل‌های سری گلکسی را در جریان این رویداد رونمایی می‌کرد. اما حالا شیوع ویروس کرونا و پاندمی فعلی جهان باعث شده مدیران شرکت کره‌ای تصمیم بگیرند از سفر غیرضروری به اروپا انصراف داده و امسال در نمایشگاه IFA حضور پیدا نکنند.

نمایشگاه IFA 2020 در تاریخ ۴ تا ۹ سپتامبر معادل با ۱۴ الی ۱۹ شهریور ماه در شهر برلین واقع در کشور آلمان برگزار خواهد شد. منابع کره‌ای زبان اشاره دارند این اولین بار از سال ۱۹۹۱ به بعد به شمار می‌آید که سامسونگ قید حضور در این رویداد سالیانه را زده. این منابع تایید می‌کنند که پاندمی فعلی جهان دلیل اصلی تصمیم حاصل شده است.

samsung ifa 2019

سامسونگ در IFA 2019 حضور داشت و موبایل گلکسی A90 5G را به عنوان اولین موبایل غیرپرچمدار مجهز به نسل پنجم فناوری ارتباطی این شرکت رونمایی کرد. به علاوه تعداد زیادی تجهیزات و گجت‌های مختلف برای مصارف خانگی و سیستم‌های هوشمند نیز معرفی شد.

گفتنی است محدود کردن سفرهای غیرضروری نیروها و مدیران سامسونگ به نقاط دیگری از جهان به خاطر شیوع ویروس کرونا، یکی از سیاست‌های در نظر گرفته شده این شرکت جهت حفظ سلامتی مردم است. شنیده‌ها حاکی از آن هستند که سامسونگ قصد ندارد تا پایان پاندمی کرونا در هیچ کدام از رویدادها و نمایشگاه‌های خارج از کشور کره حضور داشته باشد.

این شرکت قصد دارد رویدادی مجازی در تاریخ ۵ آگوست (مصادف با ۱۵ مرداد) برگزار کند و از آن برای معرفی گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 استفاده خواهد کرد. بدون شک کره‌ای‌ها ترجیح می‌دادند پرچمداران جدیدشان را در رویدادی حضوری و بزرگتر از این حرف‌ها رونمایی کنند، اما ویروس کرونا مانع از عملی شدن برنامه‌های اصلی آنها شده است. نمایشگاه سالیانه CES هم از آن دست رویدادهایی است که برگزاری‌اش تا این لحظه کنسل نشده و باید دید آیا سامسونگ در آن حضور پیدا خواهد کرد یا خیر.

منبع: دیجیاتو

برای دیدن اخبار بیشتر کلیک کنید

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید