مانیتور هوشمند سامسونگ

0
1778

در اواخر سال 2020 شرکت سامسونگ مانیتور هوشمندی را ارائه خواهد داد که ادعا می‌شود اولین مانیتوری است که ترکیبی از برترین سرویس‌های رسانه، ارتباط با گوشی‌های هوشمند و قابلیت‌های ارتباط از راه دور با کامپیوتر را دارا می‌باشد. مانیتور M5 در سایز 27 اینچ با قیمت 230$ و 32 اینچ با قیمت 280$ روانه بازار خواهد شد. همچنین مانیتور 4k این شرکت با 32 اینچ با قیمت 400$ تولید خواهد شد.

شاید در نظر اول این مانیتور با این امکانات، چشمگیر به نظر نرسد اما وقتی ویژگی‌های دیگری هم به آن اضافه می‌شود، بر جذابیت آن خواهد افزود. ویژگی‌هایی نظیر اتصال به شبکه‌های تلویزیون سامسونگ، نرم افزار  Samsung tizen OS و ارتباط با وای-فای جهت استریم کردن HDR10 اپلیکشن‌هایی مانند hulu, Netflix, apple tv, youtube و بسیاری دیگر بدون نیاز اتصال به سخت افزار دیگر. همچنین این مانیتور- تلویزیون به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق اپ استور، اپلیکشن‌های دیگری را دانلود و نصب کنید و از آن استفاده نمایید.

تمام مدل‌های این مانیتور قابلیت نصب بر روی دیوار یا اتصال به کامپیوتر به عنوان مانیتور را دارند. هر کدام از مدل های این مانیتور دارای دو اسپیکر 5w و کنترل از راه دور همراه با پشتیبانی دستیار صوتی bixby, alexa و دستیار صوتی گوگل را دارد. به نظر می رسد با این حجم از قابلیت‌ها و ویژگی‌ها، این مانیتور بیشتر تلویزیون باشد تا یک مانیتور.

اگر بخواهید مانند یک مانیتور از این وسیله استفاده کنید، ترفند‌های دیگری را نیز در آستین دارد تا شما را شگفت زده کند. به طور مثال می‌توانید کیبورد و موس خود را از طریق بلوتوث 4.2 به آن وصل کنید و بدون نیاز به سخت افزار‌های دیگر و تنها به وسیله ماشین مجازی به آفیس 365 متصل شوید. شما می‌توانید به سرعت گوشی صفحه هوشمند سامسونگ خودتان را (که اندروید Oreo 8.1 یا بالاتر دارد) روی صفحه مانیتور بیندازید. این کار از طریق تگ NFS بالای صفحه مانیتور امکان پذیر می‌باشد.

مدل M7 علاوه بر قابلیت‌های ذکر شده، شامل گزینه‌های ارتباطی بیشتری برای گجت‌ها می باشد. می‌توانید لپ تاپ را از طریق UCB_C به آن متصل کنید، و از دو درگاه HDMI 2.0 و سه پورت USB-A 2.0 برای اتصال داده‌ها نیز استفاده کنید. (در مدل‌های M5 تعداد پورت ها دو عدد می باشد)

مانیتور هوشمند مدل M5  تا چند هفته اینده روانه بازار خواهد شد و مدل M7 پیش بینی می‌شود تا اوایل دسامبر در بازار ارائه شود.

مانیتور هوشمند

منبع:  theverge.com

برای اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید