میزان استفاده مردم از موبایل حدود 4.8 ساعت در روز

0
1333

در سال 2020، براساس تحقیقات به عمل آمده در انگلیس، میزان استفاده مردم از مجموع تلویزیون و موبایل، چیزی در حدود 5 ساعت استفاده در روز بود. این رقم در پایان سال 2021 به حدود 4.8 ساعت در روز فقط استفاده از موبایل رسید. این رقم نشان می‌دهد چیزی در حدود یک سوم زمان بیداری مردم به کار کردن با موبایل اختصاص پیدا کرده است.

این تحقیقات نشان میدهد اپلیکیشن‌های موبایل در سال 2021 حدود 230 میلیون بار دانلود شده‌اند، در حالی که حدود 125 بیلیون پوند برای این اپلیکیشن‌ها مردم هزینه کرده‌اند.

اپلیکیشن تیک تاک بیشترین دانلود در سطح جهانی را در سال 2020 و 2021 به خود اختصاص داده است. با این تفاوت که مردم 90% زمان بیشتری از این اپلیکیشن در سال 2021 به نسبت سال 2020 استفاده کرده‌اند.

استفاده

مدیر فنی نرم‌افزار annie که یکی از بزرگترین نرم‌افزارهای مانیتورینگ در دنیا است، می‌گوید بر اساس برآورد‌های به عمل آمده، کاربران تیک تاک پس از نیمه نخستین سال 2022 به از مرز 1.5 میلیون یوزر فعال در ماه گذر خواهد کرد.

استفاده موبایل

براساس گزارش‌های این نرم‌افزار، 70 درصد زمان صرف شده مردم در شبکه‌های اجتماعی، در اینستاگرام، یوتیوب و تیک تاک بوده است.

شبکه bbc در آخرین تحقیقات خود اعلام نموده است حدود 2 میلیون اپلیکیشن و بازی جدید در سال 2021 منتشر شده‌اند و تعداد اپلیکیشن‌هایی که بیشتر از 100 میلیون دلار از این نرم افزارها به دست آورده‌اند، 20% افزایش یافته است.

یوتیوب پر‌طرفدار‌ترین اپلیکیشن پخش ویدیو در دنیا در سال 2021 بوده است در حالی که اپلیکیشن نتفلیکس در بسیاری از کشورها در جایگاه دوم ایستاده است.

بازی‌های موبایلی نیز در این میان رشد زیادی داشته اند. بر اساس گزارشات، چیزی بالغ بر 116 میلیون دلار برای بازی های موبایلی هزینه کرده اند. بازی‌های هیجانی مانند بازی‌هایی که در آن باید برای بریده نشدن موهایتان یا برای خراب نشدن پل روی سرتان باید فرار کنید، از جمله بازی‌های پر بازدید در سال 2021 بوده‌اند.

منبع: bbc

برای دیدن اخبار بیشتر کلیک کنید

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید