لغو شدن کامپیوتکس 2020

0
2033
نمایشگاه کامپیوتکس 2020 کنسل شد: ادامه لغو رویدادهای بزرگ به دلیل شیوع کرونا

لغو شدن کامپیوتکس 2020. با اینکه امیدوار بودیم بعد از کنسل شدن بسیاری از رویدادهای مهم حوزه تکنولوژی به دلیل شیوع ویروس کرونا، نمایشگاه کامپیوتکس 2020 برگزار شود، اما در نهایت این رویداد نیز به طور کامل لغو شده است. این رویداد که ابتدا قرار بود از تاریخ 2 تا 6 ژوئن برگزار شود، به 28 سپتامبر موکول شد به این امید که شرایط شیوع کرونا بهتر و در نهایت شاهد برگزاری کامپیوتکس باشیم.

چنین اتفاقی بی سابقه نیست. در سال 2003 شیوع ویروس SARS باعث شد کامپیوتکس در آن سال برگزار نشود. در حالی که 8000 مبتلا به این ویروس و 800 مورد فوتی در آن زمان تائید شده بود که در مقایسه با بیش از 7 میلیون مبتلا به کرونا و حدودا 424000 کشته تا به امروز بسیار پائین بوده است. تایوان یکی از بهترین کشورها در مدیریت شیوع کرونا بوده و فقط 443 نفر به این ویروس در این کشور مبتلا شده‌اند و 7 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند. در این لحظه تنها 5 مورد مبتلا به کرونا در تایوان وجود دارند که آمار قابل توجهی است.

 

اما از آنجایی که اگر کامپیوتکس 2020 برگزار میشد مطمئنا هزاران بازدیدکننده از سراسر جهان به این کشور سفر میکردند و خط شیوع بسیار بالا میرفت، تصمیم بر این شده که رویداد کاملا لغو شود. بر خلاف بسیاری از رویدادهای لغو شده که به صورت مجازی برگزار شدند یا در آینده خواهند شد، در مورد کامپیوتکس امسال چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و باید تا 1 ژوئن سال آینده برای این رویداد مهم منتظر بمانیم که به مدت 5 روز برگزار خواهد شد.

منبع: سخت افزار

محل برگزاری: تایپه

اخبار بیشتر

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید